Litt kunst4 kommentarerPosted on 03.05.2017 kl. 13:39 Det er vel på tide med litt kunst. En må jo være litt kulturell en gang i mellom. Denne gangen fra Stavern.Ha en inspirerende ettermiddag! 4 kommentarer
Gul kunst i toppen av et tre var stilig da…. Flotte bilder ellers også :))
Herlige Staverns-bilder – noe for enhver smak! 🙂
Margrethe: Takk! Ha en super dag!
annebe: Tusen takk!