Geilo sentrum

Lørdag formiddag fikk vi litt tid til å ta en tur bort i sentrum.
Det var litt skyet til å begynne med, men sola kom for fullt etter en liten stund.

Det er ikke store plassen, men litt butikker er det da. Mye vintersportsutstyr 
av alle typer.

En mini-husflid butikk fant vi. Ellers var det garn i en klesbutikk, Europris og 
Nille. Ikke noe spennende i det hele tatt dessverre.
Vi ble vel bortskjemt på Kongsberg.

En butikk med masser av hundeutstyr fant vi også.
Hunden må jo se kul ut i løypa!

Noen ville heller ha ekstra utstyr til bilen.

På vei ut fra Spar så jeg en kar komme inn som virket kjent.
Jeg holdt på å hilse, men ett eller annet gjorde at jeg droppa det.
Så kommer Lykketrollet bak meg og sier at det var Bjørn Eidsvåg.
Ikke så rart han virket kjent kanskje, og jammen godt jeg ikke sa hei. :o)
Jeg er skikkelig dårlig på å gjenkjenne folk.

Utbytte ble litt garn fra Nille. Ikke spennende kanskje, men jeg har
planer for det. Mesteparten i alle fall.  :o)

Ha en fargerik dag!
 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg