Leker til kreftsyke barn

Tidligere i år sendte jeg en mail til barnekreftforeningen og lurte på 
om de ville har noen leker/maskoter å dele ut til ungene som
måtte være på sykehus i jula.
Og nå fikk jeg svaret. Det ville de gjerne.

For at disse lekene/maskotene skal være spesielle og personlige,
er tanken at de skal strikkes, hekles eller syes.
Noen bamser har jeg kjøpt inn også. Disse får håndlagde klær.
Jeg har noen fra før av, men her de de nyeste jeg har laget.

Om noen har lyst til å hjelpe til, er det bare å ta kontakt.
Lekene skal leveres til SIV før jul.

Hest med sokker og skjerf.

Kanin med bukser og skjerf.

Og selvsagt noen gode lykkebringere.

Bli med da vel!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg