Fosser og troll

Turen gikk videre mil etter mil.
Neste stopp ble hos trollene ved Slettafossen.
Jeg forsøkte å kjøpe ett lite troll til settekassen min der, men den ansatte visste
ikke prisen og ville ha meg til å kjøpe noe annet.
Så da sparte jeg de pengene også.

Politiet stoppet oss ved Trollveggen.

Så dro vi rett til første hytte på turen på Åndalsnes Camping.
Rene luksusen til oss å være. Separat soverom!

Siden vi var usikre på været neste dag, tok vi en tur opp og ned Trollstigen.
En kan ikke få for mye troll og fosser på en dag.

Stigfossbrua fra 1935. Er nesten litt Ringenes herre over det her.

Litt grått, men vi så en masse uansett.

Ha en svingende fin dag!

7 kommentarer
    1. Ler, ble tøfffere og tøffere i trynet , ler
      Trollstigen er en opplevelse og vi var heldig og fikk den med oss tre ganger på to dager , det hjelper pittelitt på høydeskrekken det.
      Utrollig flott der oppe, og siden det dusket litt første turen så var det heldigvis forholdsvis lite
      folk, noe som var helt nydelig og en fikk virkelig sett godt fra utsikten.
      Trollveggene derimot, selv om jeg IKKE så helt til toppen pga tåken, vil jeg IKKE hoppe ut fra , EVER.
      Kul foss og fine troll i Slettafossen, selv om duden der ikke ville selge det en ville kjøpe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg