Vel overstått

Tradisjonen tro, var vi på pinsetur i år også.
Men siden vår siste dag var 17. mai, begynner jeg med denne.  :O)

Det eneste toget vi så, var på Geilo. Det sto NSB på det og det var lok 
med 3 vogner.  :O)
Men vi så 5 rein, 1 hare, 2 elger og 1 rådyr.
Alle i fiiin form. Og temperaturen denne dagen var alt fra -3 til + 20.
Så litt varierende kan man si.

Jeg ser at de fleste bildene ble tatt på vei over Valdresflye denne dagen.
Der lå det fortsatt opp mot 3 meter snø og skiforholdene var suuupre.

Muligens dette teller som ett 17. mai tog også?

Så du trodde vinteren var over??

Denne ser frem til at all snøen blir til vann.  :O)

Ha en hvit 18.mai!

4 kommentarer
    1. Ler, du så jo opptil flere 17 mai tog du da, flere enn meg, jeg så null.
      Flotte bilder, og god snøjakt, nikker, selv om jeg synes muligens du klarte den jakten litt i overkant bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg