En liiiiten harrytur før jul…

… det må man jo ha. Sånn for å bunkre opp litt av hvert til den 
store høytiden.

Siden avgangstidene er noe annerledes nå, sto vi opp på natta en gang og dro til 
Sandefjord.

Det var ganske rolig på kaia.

Vel om bord fikk vi nesten stambordet vårt. Ikke dårlig.

Litt husking var det, men det gikk veldig bra. Ingefær er jammen tingen!

Etter ett par småstopp i Strömtad, gikk det rett til Nordby.
Og her var det jul nå ja!

Butikken som bl.a. selger Bukowski-bamser hadde de aller flotteste trærne da.

Jeg elsker de bamsene og samler litt på dem. Nei, der blir jeg aldri voksen.  :O)

Lunsj? Selvfølgelig kebab.
Og en liiten forrett.

Og så ble det en runde både her og der.

På parkeringa så vi denne. Kreativt parkert av en som er litt wierd (WRD).

Tusen takk for turen Lykketrollet!

Ha en strålende helg alle sammen!

2 kommentarer
    1. Kjekt med en harry tur 🙂 Her var det jammen blitt jul i butikken, og så masse flott og masse snop 🙂 Jeg har ikke tatt frem julepynt ennå, har liksom ikke helt julestemning 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Julepynten kom frem i helga. Det hjelper litt på stemningen selv om jeg ønsker meg litt snø også. Ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg