Tåke

Etter kjøring og shopping, kom vi oss frem til
campingplassen vi skulle ligge på. 
Men mørke og tåke er ikke en god kombo.

Bilde tatt med blits ble ikke akkurat bedre…

Men vi fant da frem til slutt (Dette bildet er tatt neste morgen).
Jeg trodde vi skulle ha hytte, men fant ut at vi hadde
fått leilighet. Nesten helt ny var den også.

Den var veldig hvit, men det fungerte greit her.

Hytter var det hauger av her. Dette er bare en liten brøkdel.

Leiligheten lå helt nede ved elven fant vi ut. Det er sikkert flott utsikt her når
det ikke er tåke.

Etter en deilig frokost kjørte vi over grensen til Charlottenberg.
Bilen var rimelig full fra før av, men det er utrolig hva en får stappa inn.

6 kommentarer
    1. Oi, er du på skikkelig førjulstur du?? Den tåka har vært forferdelig plagsom i det siste, jeg har også hatt ett par kjøreturer i den – helt forferdelig. Håper du koser deg på tur 🙂

    2. Så koselig med sånne småturer. Etterhvert skal jeg også dra på tur igjen 🙂
      Yes,, er mye i Vestfold nå. Godt å ha noen som tar litt vare på en. Skravlekvelder, turer, god mat og vin, det passer perfekt nå det.
      Og ja, jeg vurderer faktisk å flytte på meg litt.
      Får se hva som skjer etterhvert.
      Ha en fin kveld
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg