Dyrsku’n lørdag

Lørdagen var smågrå og det kom noen byger. Men det var også en god del
oppholdsvær. Og en starter dagen med mer smaksprøver. Sånn før det
er alt for mye folk der.

Nei, dette er ikke rundstykker, men ganske store brød. Trauet er DIGERT.

Det finnes en masse utrolig dyktige folk i dette landet!

Flott genser, men selvsagt tenker jeg at om jeg skulle strikket den selv ville jeg endret
ditt og datt. *ler* Håpløs er jeg.

Det hadde vært artig å lært seg kunsten å lage kniver. Men om jeg har tålmodigheten
er en helt annen sak.

Det dro seg på med folk utover dagen.

Noe disse brydde seg fint lite om.

Det var ca. 35000 innenfor portene på lørdagen.

Forstår at jeg må vurdere ny klipper. En som denne med over 500 hester.
Og V8.

En ikke helt ny Zetor.

Denne var mye nyere og utrolig mye større! Monster! Og en eller annen hadde
kjøpt den også.

Oppvisning med hest og konkkuranser var det selvsagt også.

Denn karen var bare 6 år og klarte alle oppgaver med glans!

Og denne danset til Michael Jackson.

8 kommentarer

Siste innlegg