Dyrsku’n fredag

Jeg måtte bare stoppe opp å knipse ett bilde
på vei opp til Dyrsku’n på fredag morgen.

Vi var der tidlig, men det var kommet en del før oss.

Siden jeg ikke liker køer, og det ble oppfordret til at man
skulle bestille billetter på nett for å unngå dette, gjorde jeg
selvsagt det. Det gjorde mange andre også.

Fredag morgen sto vi i kø og ventet på at de skulle åpne portene.
Vel, de åpnet for alle som IKKE hadde bestilt billetter på nett.
Og det gjorde de ca 45 min før de åpnet for oss MED billett.
Årsaken var i følge en mindre intelligent kar at dataprogrammet ikke
fungerte før 0900. Merkelig at det fungerte 0855 når den som hadde en 
mobil med nødvendig app endelig dukka opp da eller?

Så om du ikke liker kø og ikke er villig til å betale 25 kroner mer enn de som
ikke bestiller på nett, IKKE bestill billetter på nett til Dyrsku’n neste år!

Flere rundt meg rakk ikke opp til arrangementsåpningen kl 0900 p.g.a. dette.
Skjerp dere arrangører!!!!!

Men ellers var fredagen den beste dagen på årets Dyrsku med flott vær
hele dagen. Noe ny fredagsrekord på over 30200 innenfor portene vitnet om.

Litt prøvesmaking er kjekt når frokosten ikke var den helt store.

Det ble ikke noe traktorkjøp i år. Selv om jeg fant noen kule.

Felleskjøpet stilte med ny, egen kurase i år.

Det kom stadig flere folk inn portene. Noen av portene var flytta på også.
Så stambua med bakte poteter var ikke der lenger. Synd!

Kulest kledde og blideste selger.

Rogna hadde pynta seg også.

Her oppe får man alt man ikke visste en hadde bruk for…. og litt til.

Utrolig hva man kan lage med en motorsag og en trebit.

Petter har fått ny bil…

Og selvsagt må man ha med seg litt plankeskjæring.
Og jeg som ser på en sånn maskin hver dag og har klipt rundt den i
hele sommer. *ler*

En uti slekta hadde fått seg valp. Bare 9 uker og på sin første Dyrsku.
Frodo var også her oppe på samme alder, men han måtte jeg bære hele tiden.
Den her var tøffere.

8 kommentarer
    1. Flotte bilder og ser irritasjonen ja.. hadde nok satt inn litt pitbullgener
      Ler, ser dere fikk med ganske mye første dagen, men ble nok mere de andre?
      kuu.. eh mener guuul ku.. ler herlig
      EH tviler sterkt på at Petter kjører Volvo, men kul var den .
      hvaaaaaaaaa, kjøpte du ikke ny trakter, hallo du har jo bare to??
      Søøt liten vovve.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg