Harry harrytur del 2

Etter en solid frokost en tidlig morgen i Eksjö, var det
tid for å komme seg videre.

…nei, ikke med campingtoget…

… og kjappere enn denne…

Vi kjørte videre, fortsatt mellom trær, til vi så denne plassen.
Men siden de ikke hadde åpnet, dro vi bare videre til vi kom til Malerås.

Her var det ett glassblåseri. En fiiiin unnskyldning til å strekke litt på
beina.

Utenfor var det ett flott tog!

Inne var det masse kult i glass. Vi var her sammen med en hel busslast japanere.
Men vi droppet den guidede turen.

De hadde noe for enhver smak her.

Tenk å dekke bordet med disse tallerknene i høst.

Jeg liker ikke krypdyr, men disse kan jeg tåle.

Var ikke dette fatet tøft da?

6 kommentarer
    1. Så morsomt at du var på Målerås! Kjenner godt til det, fordi Bestekameraten min har enerett på salg fra dem i Norge! Jeg jobber i firmaet hans med regnskapet…. De har sykt mye fint! :-):-)moro….

    2. Damplokomotivet SJ E 937 i Målerås er fra 1910,vognen bak er av typen B13! Tognerden i meg har talt :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg