Helgen som gikk….

Lørdagen var grå, våt og trist, så da ble det litt innejobbing.
Jeg var ute tidlig om morgnen, før regnet, og vaska vinduer da.
Kjekt å kunne se ut.  :O)

Så bakte jeg noen rundstykker. Heiv oppi litt av hvert.
Havregryn, revet gulrot, chiafrø og linfrø.

Søndag var det hærlig vær!
Da ble det en tur på en ny del av kyststien.
Vi gjorde unna 6 strender/campingplasser på 30 min.  :O)

For meg blir dette litt for mange og litt for tett. Men hver sin lyst.

Sola stekte, men det var en frisk vind.

Jeg kom til å tenke på Bangles og Walk like an egyptian når jeg så denne. :O)

Se opp!

Og ned.

Dessverre var det ett av disse trærne som var forkjøla.
Men skjerfet var på plass. 

Kattene tok det med ro i helga. Både inne og ute.
Carl har favorittgropa si og Nussi fant noen strikkede gensere jeg ikke bruker
så mye…. 

POWER!!!! Første plenklipp er unnagjort i år. Bare en liten stuss på toppene 
i denne omgangen. 

Denne fikk jeg av Lykketrollet i desember 2012. Jeg har aldri klart å ha en 
orkide så lenge noen gang før. 

Ha en flott uke! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg