Tivoli

Når man er i København er en tur innom Tivoli obligatorisk.
Selv om man ikke er så glad i å kjøre ymse karuseller.

Men ved inngangen har de Build a Bear.
Så da måtte vi jo bare gjøre det!

Her lager Lykketrollet sin Bearamy.

Med hver vår bjørn med bankende hjerter i pose, gikk vi inn i Tivoli.

På denne årstiden var det masse flotte vårblomster her.

Og en del ender.

Nye tivolivakter. Pass på!

Og ingen av oss ville opp i dissse.

Men en ting vi gjorde var å fiske bamser. I de automatene med klo du vet…
Det er forklaringen på alle bamsene vi hadde med oss hjem. 

Det er ikke vanskelig å få kjøpt både vått og tørt og en masse annet rart her.

Fra denne senen er det daglige konserter.

Den kuleste spiseplassen i tivoli. :O)

Så måtte vi ut av tivoli og se litt annet av København. 

3 kommentarer
    1. Hei, nå har jeg blitt med dere på turen til KBH. Takk, så morro.
      Jeg elsker jo København, og lengter alltid tilbake dit. Mulig jeg tar turen til høsten, jeg da….
      Lurer litt på om jeg har vært i den strikkebutikken….hm…men jeg har vært i noen…kremt!
      Men bamser……”nei, det har jeg ikke tru på” 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg