Vår i Norge

I går kveld begynte det å snø litt….
…. i dag morges var det vannrett snøvær og mye av det.

Jeg har måka av trappa 3 ganger i dag.

Bilen …. en 4 x 4 som jeg kjøpte i vinter for å slippe å sitte fast i snøen,
satte seg pen og pyntelig fast i snøen. Jeg hadde fått tips at man ikke skulle ta fart,
men la den jobbe seg sakte fremover. Det gjorde den også….til den ikke gadd mer.

Etter en times måking satt den fortsatt dønn fast.
Så da var det bare å jobbe hjemmefra og vente på TraktorMannen.

Veihjelpen her ute på landet. Han er nå veldig vant til å dra opp oss som ikke
kjører traktor på jobben. Han hadde dratt opp en annen nabo før meg.

Vel, bilen er tilbake på gårdsplassen etter 7 timer midt i veien her.
3 vottepar henger til tørk og jeg har fått masse trim i dag.

2 kommentarer
    1. auda.. den settsegifastsvingen er skikkelig dum, grrrrrrrrrrrr
      Ja du fikk virkelig trim i går, håper du ikke er alt for støl i armene i dag, så du ikke orker å strikke.
      Lillesølvreven er flott bil, men selv de tøffeste må gi seg i den svingen ja.
      Godt du har muligheten til å jobbe hjemmefra .
      Ha en herlig fredda og en enda herligere helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg