09.03.2015

Lørdag hadde jeg litt ymse å gjøre, så det ble ikke noen skikkelig
tur før på søndag. Været vekslet mellom sol og tåke.

Og noen cacher ble tatt også på veien. Det er lenge siden sist.  :O)
De jeg var innom på denne turen har i alle fall fått noe koselig innehold.
Det er alt for mange som mener at det er OK å legge igjen en gråstein eller
ett dekk fra en lekebil og annet søppel. Så synd for de som kommer etter.
Så jeg fyller opp og tar ikke med meg noe. 

Det er skikkelig vårvær om dagen.

Mølen? Nei, bare veien ned til ei av strendene.

Det er stille og fredelig enda en liten stund. Men snart kommer tusenvis av turister.

Sliten?

Denne måka hadde funnet seg litt lunsj.

Når vi kom til Helgeroa var det tåkete.

Disse lyste i alle fall skikkelig opp.

Så var det å kose seg med deilig pastasalat med kylling og bacon når jeg
kom hjem.  :O) 

Ha en flott, ny uke!

5 kommentarer
    1. Herlige bilder, skikkelig kos.
      Godt dere koser dere på turer, selv om dere er litt gale innimellom.. *ler*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg