En “vintertur”

Siden jeg var så heldig å ha fri fra jobb noen dager i romjula,
ble det tid til en deilig tur ute når sola først var fremme.
Jeg var ute i over 2 timer og kosa meg godt. 

Disse fuglene hadde en bedre lunsj i sola.

Litt frossen kål noen?   :O)

Om du er trøtt, er stubben klar.

Det er ganske mørkt i skogen, men sola titter mellom stammene her og der.

Og tips… det er en cache i denne skogen.

Vissent løv har også sin sjarm.

Jeg gikk opp til toppen av hopp-bakken.
Her er masta som står her oppe. Og hint…. det er en cache her.

Flott utsikt!

Flyet kom inn i røyken fra det forrige og kom helt ut av kurs.
Er vel ikke så ille, men det ser litt sånn ut herfra. 

Det er ikke stort å spise på ute nå, men jeg tror de synes det er godt
å komme seg litt ut av stallen uansett. 

Og siden jeg ikke fikk somlet meg til å blogge dette i 2014…..
…ønsker jeg alle ett riktig godt nytt år! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg