Litt strikk

Det er ikke alltid det er like enkelt å få strikket.
Det hender at jeg får en som absolutt vil ligge på fanget.

Men heldigvis gjør han ikke det hele tiden.

Så jeg fikk denne FWSS-kopi-lua ferdig rett før jul.
Den er strikket i deilig angora-garn fra Pickles. 

Denne halsen ble ferdig rett før jul også. Strikket i deilig Tumi.

Hvert år rundt juletider går jeg alltid tom for strikket til herre, så i år skal det strikkes en
herreting hver mnd. Januar er allerede i boks, ett par sokker i Järbo Raggi.

3 kommentarer
    1. De pusene tar seg til rette. Vår pus skal helst ligge på den ene siden av meg, tett inntil, og helst på det store sjalet mitt. Hun er ingen fang-pus, sær som hun er.
      Ja, en herreting hver mnd er ikke dumt. Jeg prøvde jo i fjor å strikke et par sokker hver mnd. Ingen sak, egentlig. Men da mai kom, bakket jeg helt ut. Det ble fire Selmajakker istedet, da.
      Håper romjula di har vært bra. Her har det bare vært stille og rolig for min del. Og jeg gjør absolutt ingenting i denne friuka mi. Bortsett fra litt husarbeid, da……..
      Godt nytt år foressten. Klem

    2. Stilig lue, og flott hals. Håper mottaker ble happy.
      Flink du, som strikk sokker i flytebrygge size.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg