Førjulsstemning…..

Lørdag tok jeg en tur for å sjekke livet i Larvik sentrum.

På veien var det en julemesse som akkurat hadde åpnet, så jeg svingte innom.
I 2. etg. var det loppemarked.

Og nede glemte jeg selvsagt å ta bilder.
Men det var strikket, julekort, såper, honning, ryer etc. å få kjøpt. 

I Larvik sentrum var det ikke akkurat livat.
Men det blir kanskje litt mer liv og røre neste helg? 

Utbytte ble ett helt garnnøste.   :O)

Ikke stort som er ferdig, men ett par sokker i Hakkespett.

Og ett vottepar til i FreeStyle.

Carl fant plutselig ut at han skulle ligge litt i høyden på søndag.
Her hadde han god oversikt over rommet. Og han snudde seg etterhvert
og så litt på tv.

Ha en fin førjuls-uke!

3 kommentarer
    1. Artig å titte på loppemarked, men nå prøver jeg mer å kvitte meg med ting..og ikke kjøpe så mye nytt for tiden…skapene er jo stappfulle 🙂
      Fine ting du har strikket og søt katt :)…Ha en fortsatt fin dag:)

    2. ikke mye julestemning gitt, JEEG vil ha SNØ..
      Ferdig med sokkene alt. wow, og gratttis med stilige votter som er strikket tre ganger?
      Å søte Kong Carl, kongen skal ligge høyt, eller var det prinsessen??
      Ha en herlig førjulsuke.

    3. Hallo
      Morro å dra til byen av og til. Fælt så stille det var i Larvik på en helg, da! Jeg skal prøve å bli ferdig med julehandelen nå, så slipper jeg kaoset før jul, sukk.
      Skjønne pusen din. Tror han trives godt hos deg.
      Du får jammen unna tingene, og så er du allerede ferdig med julegavene. Flink.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg