Dyrsku’n 2014 – Kjøretøy

Årtes Dyrsku er dessverre over for denne gang.
I år fikk jeg faktisk rota meg til å ta noen bilder (WOW!), så jeg
fant jeg ut at jeg måtte dele dem opp litt. 

Vi starter med kjøretøy. Det er det utrolig mange av dem og i alle 
varianter.

Jeg synes disse var kule om ikke så veldig praktiske.

Ikke alle var like fine som disse akkurat…….men den er rød da…..

Traktorene var også røde……selv om det ikke gjaldt alle, var visst de jeg tok bilde av røde.

Ikke alle kjøretøy var like nye heller…..

Og du er ikke kongen av campingplassen før du har en slik bobil!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg