Ufo-jakt

Jeg prøver å være flink og få unna noen årgangsprosjekter om dagen.

Denne tunikaen ble endelig ferdig. Det er Ava Tunic i Merino Extra Fine. 

Aestlight i BabySilk ble også gjort ferdig.

Disse kan ikke helt klassifiseres som UFO’er, men ferdige er de.
Grutekluter i bomullsgarn fra Søstrene Grene. 

Heller ingen UFO. Sokker i str. 47 i Järbo Raggi.

Og mini-ufo’ene. Sokker i Viking Sportsragg.

Alt må selvsagt vaskes og blokkes. Men de er i det minste av pinnene nå.

En blir jammen sliten av sånn rydding. 
Men jeg har noen til jeg gjerne skulle hatt ferdig. Så jakten fortsetter.
 

5 kommentarer
    1. Akkurat når det gjelder å få ferdig ting er jeg flink. Har en ufo og det skyldes at jeg ikke har mer garn, så da kalles det vel kanskje noe annet. Tror jeg må rekke opp siden jeg ikke finner samme vareparti. Mye fint i ufolageret ditt, iallefall når det ble ferdig

    2. Flink du er, altså. Her var det mye ferdig.
      Jarbogarn til sokker, kommer snart til en butikk nær deg 😉
      Jeg tar litt strikkepause de nærmeste dagene. Har omtrent ikke sovet inatt, pgs stiv nakke, grrrr
      Hjelper nok å komme seg på jobb og lee litt på seg.
      Ha en fin uke. Vi er nå kommet til september!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg