Ett hardt katteliv

Selv om Carl synes det er helt nydelig å sove litt inne på gulvet
etter å ha lekt litt med de kjedelige lekene sine…… 

…..er det helt topp å gå ut vinduet og legge seg litt på stillaset på utsiden.

Nå som det er så varmt har jeg vinduene åpne, og det er noe han liker.
Da er det bare å gå inn å spise og ut å legge seg etterpå.

Her oppe har han full kontroll på nabolaget. 

I dag morges satte jeg ut min første Travel Bug også. Om du finner henne,
ta henne med videre. Håper hun får lov til å reise mange spennende steder. 

1 kommentar
    1. Jeg synes Carl har fått seg en liten mage også, jeg….. 😉
      Veldig kjekkt med oversikt. Han er en heldiggris.
      Den travelbug’en var søt. En sånn en ville jeg gjerne hatt på kufferten min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg