Helg hjemme

Jada, det kommer mer fra turen om ikke alt for lenge.
Men først litt fra helgen.

Det ble en god del maling på meg. På både hus og låve.
Katten lurer på om jeg ikke skal ta denne delen snart også. 

Han holdt meg med selskap oppe på stillaset også. Gikk elegant opp og ned i stigen.

I hagen blomstrer denne busken så flott nå!

Søndag tok jeg litt fri og gikk meg en tur. Det var ganske så varmt ja!

Kornet er på god vei.

Og det blomstrer overalt.

Nøtteliten satt nesten i toppen av ett tre.

Hestene koooosa seg ute.

Jeg fikk testet GPS’en og fant cachen ved Aske kirkegård.
Men det var vel litt mer flaks enn gode GPS-koordinater.
GPS’en og mobilen viste at jeg var 7 meter unna cachen når jeg sto på den. 

Jeg har ikke fått strikket så veldig mye, men jeg fikk ferdig disse sokkene i
i str 47 i Sterk på turen. En tysk dame (som bare kunne tysk), syntes det var utrolig
gøy at noen strikket. Og jeg var ikke alene om det heller.
Det var flere strikkere med. Til og med en ung gutt satt i gangen og strikket sokker. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg