NDFI – Dag 1

   

For første gang skulle jeg være med på busstur og det helt alene også.
Ja, det var jo 28 andre med så klart, men ingen jeg kjente.

Jeg kom ombord på båten til Hirtshals i Larvik. Da hadde de andre hatt sjansen til å
bli kjente på bussen på vei fra Oslo. Men jeg fikk tildelt ett bord, og det viste seg å være
en veldig bra plass. Det var sammen med utrolig koselige folk som jeg fant tonen med med en gang.
Vi hadde bord i buferestauranten, men kikka selvsagt innom Taxfree-butikken før vi satt her til vi var i land.

Det var første gang jeg var på denne båten, som jeg synes var veldig fin. 

Når vi kom i land i Hirtshals, hadde vi litt tid før vi skulle om bord i Norrøna som
skulle ta oss videre på turen. Så da kikket vi litt i by’n.

Jeg fant en strikkebutikk med masse lekkert garn, men kjøpte ikke noen ting.
Var jeg ikke flink da? 

Denne synes jeg var litt kul da. Men tviler veldig på om jeg kommer til å hekle meg en.
Har igrunnen ikke bestemt meg for om det er hest eller ku heller.
Mulig en kombinasjon. 

Når jeg så denne kule jakka, måtte jeg jo bare ta ett bilde. :O)

Utenfor den ene puben var det musikk og god stemning.

Det så ut som de fleste fiskerne hadde tatt seg fri i finværet også.

Så var det tilbake på bussen for å sjekke inn på Norrøna. Alle var flinke og
kom tilbake til bussen til avtalt tid hele turen. 

Ett siste bilde av Hirtshals på vei ut.

Her er lugaren jeg bodde på på hele turen. Det var deilig å slippe å pakke
ned og opp på forskjellige hoteller.

Eneste som trakk ned var litt dårlige puter og at sengen skrået ned mot gulvet.
Så når det gynget litt, våknet man helt ute på kanten. Men jeg datt aldri i gulvet da.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg