Blomstrende helg

Denne helgen satt jeg på utsiden av Ødelund Gartneri for å forsøke å
selge litt strikket og garn.
Jeg regnet ikke med det helt store salget, men det er faktisk dem som
klarer å tenke at det kommer kaldere tider. :O)

Jeg var heldig og fikk sitte rett ved inngangen. Tusen takk til Bjørn for det!

Resultatet etter helgen var ganske greit salg og en nydelig rødfarge på meg.
Solkrem tok jeg ikke med meg da.

Jeg fant også ut at det er veldig varmt å sitte i solsteika og strikke en stor, tung
ullgenser. Så på søndag la jeg opp til sokker.  :O)

Stolen min hadde strikketøyholder også. Veldig praktisk.

Mer reklame! Hvis du skal ha flotte planter, må du bare innom Ødelund Gartneri.

 

En genser som ble ferdig forrige uke er denne.

Jeg har også strikket litt flere cacher.

Carl Jr syntes det var for varmt å være inne i helgen, men litt tid ble det jo.
Sånn for å spise og sove litt.

 

Tidligere i uka var det en kul solnedgang jeg bare måtte ta noen bilder av.

Ha en strålende uke!

6 kommentarer
    1. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god morgen, og håper du får en fantastisk lille lørdag 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidlig på morgenen 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    2. Snille Bjørn, og godt det ble bra salg .:-)
      Var himla varmt ja, så genserstrikk var nok ikke ukaldt.
      Skjønne Carl,
      Ha en herlig uke du og, og gleder meg til å cache i morra,

    3. Supert at du fikk sitte der og selge, og at det ble bra salg. Solkrem er oppskrytt 😉 Hihi
      Gleder meg til å se bilder fra de siste par turene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg