18. mai

Siden været forsatt var topp, ble det en liten tur 18. mai også.
Rundt om i Helgeroa. Så mange bildene ble det ikke, men is derimot det fikk jeg.  :O) 

Hjemme blomstrer den ene rhododendroen nå.
Er den ikke flott? 

Men det må jo plantes litt i krukkene også. Og når det lokale gartneriet endelig åpnet,
måtte jeg en tur dit. Her finner du flotte planter og hyggelig betjening.
Og siden jeg ikke kjøpte nok planter, blir det en tur til denne uka.

Hvis det ikke regner til helgen, skal jeg forsøke å selge litt garn etc. der da.
Så stikk gjerne innnom Ødelund Gartneri! 

Det ble litt stikk også.
Jeg ble faktisk ferdig med en genser!!! Men bilde fikk jeg ikke tatt, så det kommer
senere. 

Jeg strikket også disse 10 maskottene. De skal jeg bruke som cacher.
Jeg fikk jo brukt opptil flere gram restegarn på dem.  *ler* 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg