Vårstrikk

Selv om det var nydelig ute i helgen, ble det litt strikk inne også.
Jeg fikk ferdig Fru Terje Vigen nr.2. Og jeg har fortsatt garn igjen, så jeg håper å ha nok til
ett par til. Mulig med hjelp av litt andre rester.

Jeg fikk også ferdig en sokk i Sterk. Deilig sokkegarn!

I hagen blomstrer en masse forskjellige løk-blomster nå.
Jeg forsøkte å ta bilde av en ivrig humle, men den ville ikke være med på bilde.
Fikk bare med ett bein.  :o( 

Jeg hadde litt ymse liggende som burde brukes opp. Så i helgen laget jeg
meg foccacia med løk, oregano, hvitløk og urter. Nam, nam! 

Ønsker alle en flott uke videre!

3 kommentarer
    1. Din foccachia ser herlig ut! Ja takk!
      Og fine sokker og pulser. Jeg har faktisk strikket et par sokker til. Ja, det er sant. Flink 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg