Harrytur

Lykketrollet og jeg fant ut at det var på tide med en Harrytur.
Og jeg bestemte meg for å være flinkere til å ta bilder underveis.
Vel, det sklei ut…..som vanlig!

Men her er de få jeg fikk tatt da… ikke akkurat så mye nytt og spennende på disse.
Enda det var kommet flere nye butikker på Nordbyen. 

Første stopp. Godtebutikken i Strømstad.
Billig smågodt. 

Lunsj-forretten. Glemte å ta bilde av hovedretten. Som som vanlig var deilig
kebabtallerken. Siden vi oppdaget at Nordbyen nå har fått SubWay, ligger den god an
til testing på neste tur. 

Godtesjappa på Nordbyen. Liker plassen når det er lite folk der.  :O)

Nordbyen. Veldig lite folk, så dette var en perfekt dag å reise på!

Vi kosa oss uansett skikkelig og fikk shoppa til påske.
Men neste gang skal jeg ta flere bilder ….. tror jeg.

 

2 kommentarer
    1. Lurer på hvor mange E- stoffer det er i den godtebutikken? Urk!!!
      Gøy med jentetur, altså. Og dere to har det alltid morro på tur, det vet jeg! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg