Snø

Før jul ville jeg ha snø, men fikk det ikke.
Men nå kommer det ned så mye, at jeg nesten ikke kommer meg ut av huset.
I går måtte jeg gi opp forsøket med å komme meg på jobb, og heller jobbe hjemmefra.

I dag er det ikke noe bedre akkurat.
Naboen brøyter, men p.g.a. all vinden føyker det igjen kort tid etter.

Bilen holder på å grave seg ned i tide.

Hente ved på låven er ikke det enkleste. Men en del måking senere kom jeg meg inn.
Jammen godt snøen ikke er så tung enda.

Eneste strikk som er ferdig siden sist, er ett par sokker.
Strikket i Lana Grossa Meilenweit.

Her om dagen hadde postmannen klart å sloss seg frem og puttet denne RAK-pakka i
postkassa mi.
STOR takk til Tiekaa!!! Gleder meg til å lese bøkene og heftet inneholder bl.a. en
lueoppskrift jeg må forsøke meg på. 

 Hilsen
Innesnødd 

 

3 kommentarer
    1. Å, stakkar deg da. Godt du kan jobbe hjemmenifra. Så kan du jo ta frem strikketøyet i ” matpausen”.
      Å, så flotte ting du fikk i den pakka. Boken har jeg lest på norsk. Og de to andre bøkene sikler jeg litt på…..mulig du kan ta de med på tirsdag? Da håper jeg også du har fått skuffet ut bilen din.
      Ha en riktig god helg. Klem

    2. De har meldt enda mer snø her nå. :/
      I dette været skulle jeg virkelig ønske jeg greide å strikke like godt som deg 😉
      Ha en god helg videre 😀

    3. Au og au..
      Ikke bra, men godt du kan kose deg hjemme og jobbe hjemmefra, det er sunnere varmemessig og å kunne fyre hele dagen *nikker* 9 grader inne er IKKE deilig . Jeg sutrer jo når jeg står opp til 15.
      Bra bilen har vett til å grave seg ned i tide, MEN det er vel kanskje ikke bilen som trenger å gjøre det. .nikker.. ser ut som om du har fått en del “gratis” trening i det siste.. au fali det.
      Herlige bøker, grattis, har lest Fredagstrikkeklubben, Strikkelise lånte den for år siden, og har ikke sett den siden.. . men ikke mye annet å forvente kanskje. Den andre var ny, og spennenee.
      Kule hefter, digget luen der ja, må kanskje på pinnene. ler hint hint..
      SUPERT du kom deg på jobb i dag, for da kan du og komme på suppe.. *happy*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg