Trøtt nytt år?

Når jeg kom hjem i dag ved 0030-tiden var det en som kom joggende og “kjefta” på meg.
Det hørtes allefall sånn ut.

I hele dag har han vær skikkelig sløv…

Trøtt nytt år alle sammen!  :O)

 

Her er det jeg fikk ferdig i jula.

Jeg fikk brukt opp resten av ett nøste Opal på ett par sokker og en lue.

Endelig ble jeg ferdig med en lue / kyse i Sulka.

Her om dagen gikk jeg tom for spiselig brød. Selv om butikken ikke er SÅ
langt unna, gadd jeg ikke dra ut. Så da ble det å bake foccaciabrød isteden. Yammy!

Ett riktig godt nytt år alle sammen!

 

3 kommentarer
    1. Godt nytt år..
      Ler,, klart carl kjefter, hallo, du var jo ikke hjemme når det bråkte..
      Imponert over strikketempo ditt, lekre luer og kule sokker, her blir det produsert null og ingenting.
      sukk. må ta meg sammen..
      Det foccaciabrødet så skikkelig digg ut.

    2. Godt nytt år til deg!
      Pus var nok glad da du kom hjem, for han var nok redd for alle rakettene, tenker jeg.
      Vår pus var ute til kl 23, og reagerte omtrent ikke på alle rakettene, siden hun fikk kos istedet.
      Mmmm foccachiabrød er bare det beste!!!! Og kjempegodt som niste også.
      Siden det er regn og drittvær, er det kjempedeilig å sitte under pleddet og strikke på en av mine prosjekter. Håper du gjør det samme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg