Romjul

Siden jeg var så heldig å ha fri julaften i år, fikk jeg tid til å bake
urtebrød og rundstykker til førstedags brunsj.

Etter å ha spist mer enn man har godt av 1. dag, gikk vi en liten tur.
Det viser seg at jeg har en pub rett i nærheten. Eller pubb.  :O)
Det var jeg ikke klar over. Men kjekt da! 

Gode (?) stoler med høy rygg.

Dessuten er det en gammel tingplass her også.
Det er ikke så lett å se på dette bildet, men det er 7 steiner som står i en sirkel her.

Ha en fortsatt avslappende romjul!
 

2 kommentarer
    1. Ha en herlig og fredelig romjul De rundstykkene så jo bare farlig gode ut.. nam
      Fikk tatt en luftetur i dag vi, Ronja og jeg, var deilig å få leet liket etter masse
      stillesitting.. og siden hunden endelig har “funnet seg sjøl” så må en utnytte finværet mens det
      er der , og FØR pangingen begynner, for da er et jo bare full pakke UNDER bordet.
      Herlig tingsplass, tror faktisk vi har en slik rett bak mitt barndomshjem, vi har ingen pubb da,
      dessverre, for din så jo bare hel fantastisk eh innbydende ut..

    2. Heisann
      De rundstykker så gode ut, Mmm
      Jeg bakte det deilige valnøttbrødet til brunchen vi var bedt på i Helgeroa i går! der vi var 20 til bords. Det kom godt med, ja.
      Så fin plass du kom over. Godt at slike steder blir fredet. Det får en til å tenke litt bakover.
      Håper du nyter julen og fridager. Jeg skal på jobb i morra, jeg da. Så jeg koser meg det jeg kan disse dagene her. God jul. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg