Juleforberedelser

Se hva jeg har fått av Lykketrollet!

En flott kalender! Pakker vises etterhvert her (har allerede startet).

Og en diiiiiiiiiger sjokoladeplate på 1,2 kilo!
Burde holde ett par dager…….tror jeg.

Denne helgen ble jeg endelig ferdig med å male i stua. I allefall for denne gang.
Møblene er tilbake på plass. Det er deilig det! Og jeg fikk frem det jeg vil bruke av
nisser og annen julepynt.

Jeg fikk også bakt en engelsk julekake. Den skal godgjøre seg i kjøleskapet
frem til jul og dynkes en gang i uka. Blir spennende å smake etterhvert.

Etter å ha klart å strikke feil noen ganger, fikk jeg ferdig ett par sokker også.
Strikket i Viking sportsragg på pinne 3.

Husk å kose dere litt før jul også. Ikke bare stress.  :O)

 

2 kommentarer
    1. Så spennende med egen kalender. Jeg fikk jo en kjempefin fra DK i fjor.
      Har du malt, nå igjen??? Jammen er du flink.
      Godt møblene er på plass, så du kan strikke litt igjen.
      Jeg strikker nå i lyst nok garn. Sort har jeg bare gitt opp, sukk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg