Katt, garn og strikk

Pus har nå funnet ut at han skal sitte på fanget eller helt oppe ved halsen min.
Det gjør strikkingen litt utfordrende.

Men sofaryggen kan til nød brukes også.  :O)

Det ble minimalt med garnkjøp i Kiel, men jeg får vel tilstå det jeg kjøpte.
Begynte på det ene nøstet også, men det ble rekt opp. 

Og så kom denne i posten her om dagen.

Den skal brukes til disse pulsene når jeg finner ut hvilken farge jeg skal ha på flettene. 

(Bilde hentet fra Ravelry)

I mellomtiden har jeg fått ferdig ett par store sokker i Viking sportsragg.

Og ett par pulser i Sterk.

Snart helg!

 

1 kommentar
    1. Skjønne pusen din, da. Jeg hadde også det problemet da jeg passet hund i sommer, den skulle sitte på fanget. Her skal pusen vår, og naboens helst ligge helt innat meg, oppå det store sjalet mitt. Igrunnen skal alle dyr som er innom her, ligge på det. Magisk sjal, vettu.
      Fint og spennende garn du kjøpte deg i Kiel.
      Og det orange du fikk i posten også. Lekre pulser du skal strikke av det. Du må selvfølgelig ha lilla eller grønt til fletter. Bare hør med Lene …..vi to pleier å være enige om sånt 😉
      En god helg ønskes. Her er det vin i glasset…..men skal på jobb i morra, så det blir bare litt sånn til kos.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg