Søndagstur

Søndag skulle jeg prøve å rekke det jeg ikke fikk gjort på lørdag.
Som vanlig rakk jeg ikke alt. Men en tur ble det i allefall tid til.
Det ble en liten bit av kyststien. Skal si det var varmt!

Vi passerte en del gårder og masse landbruksutstyr står ute.
Her en sitteklipper og en mindre.   :o) 

Noen hadde laget sine egne utemøbler.

Inni ett skogholt fant vi denne dama. Danser hun Zumba tro?

Det var deilig med litt vind langs kysten.

Jada, måtte jo ha med en blomst da.

Disse har jeg tatt bilde av og blogget tidligere. Men den gangen med all ulla på.
Nå var de (heldigvis) nyklipte. 

Ble tid til litt bakst også. Store kanelsnurrer.
Og jammen er jeg glad for at nærbutikken har åpent på søndager. Jeg gikk tom for mel! 

 

4 kommentarer
    1. Oooops…her hadde jeg gått glipp av mange flotte innlegg.
      Jeg hadde også for lite mel i helgen, smør også…….ellers hadde jeg bakt mer enn sveler. Dine snurrer ser deilige ut, slenger du over etpar stykker til kaffen, eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg