Hjemme

I heimen forsøker jeg å få ting litt koseligere.
Og så lenge en ikke kan sette i gang en haug med håndtverkere, går det ikke fort.

Men jeg invisterte i en kunstig blomst til soveromsvinduet. Er i grunnen ikke så glad i dem,
men en skal jeg overleve. Utsikten er ikke dum da!

Jeg hadde også en…. ikke akkurat lekker brannmur…
Eller hva synes dere? Spesiell farge. 

Nå er den grå. Planen er å få veggene hvite…..etterhvert.

Takket være noen rester fra brutter, får jeg penere vegg bak vaskemaskinen.

Har en nabokatt som stadig slenger innom. Kos det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg