Grønt

Lørdag var vi på en runde for å finne noen planter.
Første stopp var Ødelund gartneri. De holder til ikke så langt unna der jeg bor.
Og skal si de slo alle andre på flotte planter!
Det ble ikke mye som ble kjøpt andre steder.
Så om dere er i nærheten. Kjøp plantene her!!!!!

Denne søndagen tok vi en tur i Bøkeskogen. Det var deilig og svalt under de store bøkene.

Og fortsatt var det noen hvitveiser som blomstret.

Farris var veldig blå. Og noen herrer inviterte oss til nakenbading.
Men det droppa vi.  :O) 

Her vant til slutt steinen.  :O)

Ser du mannen i treet? Dette kan bli en flott bolle!

Musikk hadde vi også, og mange hadde tatt med picknik-kurver og
koste seg med frokost og musikk i skogen.

Når jeg flyttet, flyttet jeg også fra de flotte Rhododendroene mine.
Skikkelig trist, men jeg har heldigvis noen her jeg bor også.
Og det kan nok hende det kommer flere etterhvert. 

Jeg begynner bare på nye prosjekter om dagen. Og lite blir ferdig.
Har fått somla meg ferdig med ett par sokker og to par tøfler. 

Ha en alldeles nydelig uke!

5 kommentarer
    1. Ja, hos deg må du jo kjøpe alt nytt……
      Jeg er lat om sommeren, så det ble kun noen få blomster på meg, i krukker. Så slipper jeg å vanne i timesvis hver dag. For ikke å snakke om luking.
      Sokker er fine gaver(har jeg jo erfart) Skal strikke både det og tøfler jeg også. Men å er det zig-zag striper som gjelder i sommer.
      Gleder meg til å se dere i morra, blir kos. Blir, med på Balkan ……mums.

    2. Herlig, bøkeskogen er flott, har ikke vært der på . host. .host ett par år, sist var vel når jeg var russ, sånn i ………………… en gang.
      Herlige tøfler, og kule sokker.
      Takker for gartneri tips, må kanskje vurdere en tur dit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg