Ut på tur x 2

I dag fant vi ut at vi skulle ta en tur opp på Valdresflya mens været enda var brukanes.
Er fortsatt sol i dag, men en og annen sky har dukket opp i ettermiddag.
Og i morgen kommer snøen…. i følge de som sier de vet noe om været.

Morgenstund ved leiligheten.

De åpnet veien over Valdresflya for ett par dager siden. Og i dag var det knallfint der oppe.

Og det var jo løyper her oppe også jo!

Hurra for Norge!

Det er fortsatt litt brøytekanter.

Noen steder litt mye.

Vil du ikke kjøre selv, kan du bare ta bussen. Her er nummer 2 og 3.

Etter en flott biltur, måtte vi bare ut på ski igjen. 
Vi parkerte på Garli og gikk ut derfra.

Løypene var like flotte i dag som resten av uka.
Sol hadde vi også og ikke ett vindpust.

Uti løypa var det til og med egen varmehytte. Skikkelig koselig.
Men i dag var det varmt nok ute i sola. 

Jeg har fått strikka bittelitt også.
Jeg har fått ferdig en gryteklut av noe garn jeg fikk av bestemor. Nummer to er snart ferdig også.
Dette er tynt bomullsgarn, så de er strikka på pinne 2,5 mm (110 masker). 

Så har jeg klart å komme meg litt videre på skjerfet mitt.

Har i tillegg vært flink til å begynne på ting. 
Huff!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg