Årets skitur

I år ble det en tur til Beitostølen i steden for Rauland.
Standarden har gått opp en del også. Fra å bære inn vann til å ha 4 soverom, to bad og badstue.
Løypene her er helt rå også!

Her er bygget vi har leiligheten i. Vi har i midten oppe.

Utsikten er helt rå!

Men noen av naboene er litt tvilsomme og litt bråkete. 

Siden vi ikke er kjente i løypene her, tok vi en tur innom turistkontoret.
Her fikk vi veldig god hjelp av en lokalkjent.

På parkeringa fikk vi hilse på vakta som tok inn parkeringspenger.

Som sagt så er løypene helt rå! Håper det knallfine vært holder noen dager til.
Det er veldig mange mil jeg ikke har fått sjekket ut enda.

Ja, og en kan visst stå på ski nedover også…

Og vil man se en del av løypene og ikke slite seg ut, kan disse gi deg skyss.

Hmmm… får se om det blir tid til å strikke litt innimellom også.

Ha en flott søndag!

 

3 kommentarer
    1. Skikelig oppgradering ja..digg det..
      Mange herlige karakterer der oppe ser jeg 🙂
      Nydelig utsikt. .nesten så jeg får lyst til å gå på ski igjen. .NESTEN.
      Har trådd noen meter i de løypene jeg og , for et par host år siden. Jeg var vel rundt 10 11 år.
      Trasket på ski hele dagene og kulte på hotellet på kveldene. Kveldene var best.
      Krysser fingrene for nydelig Vær og så må dere kose dere super masse. Hils mamma og pappa.

    2. Det såg fantastisk ut, nydelig sted, koselig hytte, og stort sett flott vær!! Åh, jeg vil også!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg