Striper…

Riktig god mandag!

I helga fikk jeg strikket litt ferdig.
Som disse pulsene i Sublime og Merino Extra fine.

En baggy lue i samme garnet.

Så holder jeg på men en genser i T’ika….. noen som ser en sammenheng nå eller.
Går liksom mye i striper om dagen.

Men jeg ble inspirert av foredraget på Husfliden i Porsgrunn 13.2 også.
Så jeg har strikket meg en pute. Har ikke pynt på den enda, men det kommer nok en dag.

Søndag var det knallvær, så det ble en lang tur på meg.

Fant ukas sopp.

To nye hester sto og halvsov i sola.

Noen bilder fra “nabolaget”

Her bor jeg.

Ikke like vårlig i bekken lenger.

De var tre kongler til askepott vel?

Ha en knall uke!

3 kommentarer
    1. hmm.. lurer på om temaet er STRIPER.. lekre sådanne. nikker.. og de er vakrere i virkeligheten og myyke, skulle vært mulig å kjenne på via pc..
      Imponert over tempo ditt.. og lekker ute, må nok strikke en slik jeg og ja.
      Herlige bilder, som vanlig,og som sagt før, jeg digger ukas sopp.

    2. De er lekre de stripete pulsvantene….oppskrift? Jeg har nemlig sett oppskriften på nett et sted, men hvor????
      Den stripevesten din ble tøff. Har du den på neste gang?
      Og det er fint der du bor. Nå hvet jeg hvor. he he….langt oppi huttiheita 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg