Kald og koselig helg

Jammen var det kjølig i helga!
Innimellom var det kanskje ikke så mange minus, men det blåste noe inn i gleden.
Så derfor ble det ikke noe maling på meg. Men det er sikkert ingen som tar jobben fra meg heller.  :O)

Lørdag var det feiring av mammas bursdag, pappas bursdag, morsdag og fastelaven. Masse god mat!
Men før all feiringen, fikk jeg gått meg en liten tur.

Det var i det minste sol, selv om det var kaldt og blåste.
Ville i grunnen tatt en annen rute, men p.g.a. vinden ble det en skogstur.

Langs jordene var det friskt.

Men hestene var ute i vinden.

Og jeg klarte til og med å finne ukens sopp. Selv om det begynner å bli vanskelig nå med mer snø.

 

Fredag fikk jeg en flott RAK-pakke i posten også. Skikkelig koselig!
Stor takk til Myzpyz.

 

Søndag var Lykketrollet på besøk. Det var super-koselig!
Og jeg var verdens dårligste venninne som serverte selvbakte kanelsnurrer.
Jeg VET jo at hun ikke liker kaker. Men hjernen min fungerte ikke etter en god dose hosepine dagen før.
BEKLAGER Lykketrollet!!! Lover å ikke tvangsfore deg med kaker igjen!

På strikkefronten er jeg inne i ….jeg begynner på….. stadiet. Noe som fører til at ikke noe blir ferdig.
Får jammen se å ta meg sammen. 

5 kommentarer
    1. jammen har du hatt en koselig helg. Og så flott det er rundt deg. Jeg hadde jo nikost meg blandt alle hestene………og blir gjerne med Lene neste gang hun skal på besøk til deg 😉
      Håper å se deg i morra kveld, på strikkecafeen. Sophia har bursdag og skal feire den der (stakkar) men vi skal på jentetur til helga….så det hjelper litt. Ellers kjenner jeg en annen som også snart har bursdag….den 15 tror jeg. 🙂 Klem

    2. Nydelige bilder.. nikker.. skikkelig kos..
      og hesten er herlig. De er søte når de leker karusell..
      Veldig lei meg.. men glemte å gratulerer deg med 29 års dagen i går.. *flau og skammer meg*
      håper du fikk kake..
      Du er forresten tillgitt for kaketruingen.. nikker.. jeg overlevde.. spiste jo bare 4 snurrer ..
      eh mener truet ned 4 snurrer.. ikke det at jeg liker de.. er mere det at jeg ELSKER de..sukk..
      så ja slemt gjort å true meg slikt.. nikker.. SKAM DEG.. fy..
      Super koselig søndag.. må gjentas.. forhåpentligvis uten iceroadtrucker style.. og tar gjerne med Sylvia og jeg.. skikkelig jentekosekveld..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg