Nok en helg er over….

Og jeg som skulle være så flink å male en masse i helga.
Men FY så kaldt det var! Fikk gjordt litt da.
Jada, jeg står inne å maler, men det er ikke noe varme der.

Jeg har i det minste fått ferdig litt strikk da :

En deilig hals til meg selv. Testa den på søndagsturen min. Nydelig!

Nok en fisk så dagens lys.

 

Søndagsturen var en heller kjølig affere også. Men jeg var vel ute i en drøy time.
Godt med litt luft.

Det synes vennene mine også. Men de hadde kledd seg godt.

Hvem bor under disse røttene tro?

Veien jeg gikk. Ikke akkurat E18, og det er jeg glad for.

Hakkespett-rasteplass.

Flott is!

Ukas sopp.

Håper alle får en flott start på uka!

5 kommentarer
    1. Grattis… lekker hals.. og kul fisk.. imponert over fiskelykken din.. wow..
      Kule bilder.. tror jeg må ta en søndagstur med deg en dag… som det kanskje ikke er så kaldt..
      brrrrrrrrrrrr.. eller lørdagstur for den sags skyld.. tror nok frysepinnen vil like en tur og… voff tante..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg