Gaver2 kommentarerPosted on 02.11.2012 kl. 20:38 Det er skikkelig gøy å få pakker i posten.Og nå kom plutselig disse.Dette er en RAK fra Akinna78Og dette en fra TiekaaTusen takk begge to!!!2 kommentarer
Snille jenter fortjener pakker.
Stilige..deilig farn..koool Aid er jo digg..og UHUUUUU
Så gøy med gaver : )