Helg i heimen

Nå er det en stund siden vi har vært hjemme en helg. Så da skal en liksom rekke alt.

Jeg har fått rydda og vaska litt, på kjøkkenet står baking og fårikål-laging på tapeten.
Blogg er oppdatert og noen skuffer rydda opp i.

Lørdag var Lykketrollet og jeg med på Zumba-lunsj.
Ett skikkelig koselig tiltak satt i gang av verdens beste Zumbainstruktør, Monica.
Takker for kooos lunsj. På vei tilbake til bilene, ramlet vi over Sylvia og Sophia.
Så da ble det en kafetur til. Dessert er da viktig også. Veldig kos å skravle med dere igjen!
På kvelden ble det jammen tid til en tur på kino med min kjære også. Guttefilmen Taken 2.

Det eneste jeg har fått ferdig på strikkefronten er to par pulser. Ikke stort å skryte av akkurat.

Disse er strikket i Sky og Air fra DSA og har knapper derfra også.

Dette er enda ett par Green thumb, denne gangen strikket i BabySilk.

 

Siden Lykketrollet har bekjent sine synder i bloggen sin, får vel jeg gjøre det samme.
Torsdag tok vi en Roadtrip til Helle og Strikkinnnom. Utrolig koselig butikk!

Her er syndene mine : 

Nyt solen videre!

 

2 kommentarer
    1. Heisann
      Ja, takk for koselig cafetur i går. Godt med litt kake, vettu!
      javel, her var det litt nytt garn, ser jeg. Fin den røde, da……hi hi
      Pulsene var også fine. Det er så greie gaver, men jeg tar de fleste selv, jeg. Får jo aldri nok!!!!
      Nyt resten av søndagen, det skal jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg