Dyrsku’n

Ferien min startet med 3 dager på Dyrsku’n. Og i år skulle vi ha med Frodo også.
Han har ikke vært der siden han var ett par mnd. gammel.
Men det gikk utrolig bra! Han hilste på alt av dyr og mennesker og gikk i timesvis.
Og logret gjorde han hele dagen.

På Dyrsku’n får man sett alt og kjøpt det meste. 

På årets husflidutstilling fant jeg først disse søte dragene.
Jeg bare digger drager!

Men så oppdaget jeg noe MYE stiligere! Bordet er knallflott, men sjekk DEN skallen!
Det er en drageskalle.  :O) Snakker om å ha en masse fantasi og tålmodighet. 

Det var en annen skalle der også. Men slår ikke dragen!

Flotte kniver er det alltid.

Og er man på Dyrsku, så må man jo se på dyra også.

Frodo syntes disse “hundene” var litt snodige…

Jeg ville ikke gått i skogen med denne motorsaga!

Disse ser alle “gutta” på hvert eneste år. Det utrolige med dem er at de sier “puff” innimellom.
Og i år hadde de hele 4 stykker av dem! Snakker om lykke!

Innimellom er det rolig mellom bodene.

Hva med noen rosa elefantlys?

Når man går sånn å kikker, blir man sulten….men ikke alle har egne lommmepenger.
Tigging er ikke forbudt i Norge enda vel?

Noen kjente dukka opp også.  :O)

Man kan lære seg nyttige ting på Dyrsku’n også. Som å legge kløv på Lama.

Litt strikk var det også.

Sildakongen var på plass med sild og tale til folket.

Etter en dag på Dyrsku’n blir man litt sliten.

 

1 kommentar
    1. Herlige skalller, og storskallen var større en den så ut.. og lekker.. *nikker*
      Ser ut som om dere koste dere masse ja.. og var heldig med været også..
      og snodig du så kjentfolk.. *ler*
      Skjønner godt Frodo.. så nemlig slik ut når jeg kom hjem jeg og *ler*
      men nå var ikke jeg slik kjendis som Frodo da , med papparazzifotografer ol , heldigvis

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg