Feriestrikk

Det har vært ferietid for oss igjen.
Og ferie er alltid kos! Bilder kommer!

Men først….feriestrikk.

Først vil jeg vise frem skjerfet mitt som er en WIP.
Jeg sloss litt med å strikke mønster, så dette tar tid. Men det er jo så gøy å se at mønsteret vokser frem.
Jeg har fått ferdig mine rosa elefanter og fått på noen border og lilla snegler. Er de ikke kule?

Så har jeg strikket to par votter i Nanuk. Tror ikke jeg har mer igjen av det garnet nå.

Rett før ferien, kom jeg over dette luemønsteret.
Det er fare for at det blir flere slike luer etterhvert. Disse er strikket i Nepal.

Jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle strikke flere av disse, men jeg klarte ikke å la det være.
Dette er jaktsokker og strikket i spelsaugarn. De er nesten 50 cm i foten nå, men skal toves.

….og siden jeg akkurat tok dem ut av maskinen……tada!

Ett par pulser i Nepal har det også blitt. AnnePåLandet.

Jeg hadde ett par nøster med Viking pure milk liggende. Og det ble til to bittesmå trøyer.

Så fikk jeg ferdig ett par booties i Viking Alpaca Silk.

Og en nesten sovende UFO ble endelig ferdig. At det skal ta SÅ lang tid å strikke opp 10 nøster med garn!
Dette er i Drops Loves You!

….ja…. og så så nok en gal fisk dagens lys. Jeg tror ikke den liker seg på land den heller.

 

2 kommentarer
    1. Milde moses.. ja kan fint se at du hr hatt ett halvt års ferie.. *nikker*
      Masse lekkert, og for et tempo.. det teppet ble bare helt vanittig lekkert..
      WOW..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg