Alenehelg

Denne helgen hadde gubbis vakt…..men de meldte jo så bra vær.
Så Frodo og jeg dro opp i vogna alene. Frodo for å bade, jeg for å beise.
Og tro det eller ei. Takket være en litt grå morgen i dag, ble jeg ferdig med første strøk på gulvet!!!!

Frodo var snill gutt, men ville ikke posere hele tiden.

Bortsett fra litt skyer i dag morges, hadde vi en knallfin helg! Litt mer mygg og knott enn jeg setter pris på.
Men en liten bris tok seg av det etterhvert.

Tyttebæra begynner å få litt farge.

På strikkefronten har jeg fått ferdig en forskrekket fisk. Forsøkte meg på heklede øyne denne gangen.

Jeg hadde en annen liten rest med sokkegarn liggende.
Og siden jeg snublet over en gammel oppskrift, tenkte jeg at jeg skulle få brukt opp garnet. 

Men jeg hadde mer garn igjen etter denne lua også. Så….

Tro det eller ei, det er fortsatt litt igjen. Hva det blir får dere se etterhvert.

 

2 kommentarer
    1. Så flink du er som gidder å reise opp for å beise. Godt du fikk strikka litt også da 😉 Og aleinehelger er ikke å forakte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg