Helg!

Da ble det en vognhelg igjen. Og denne gangen med bra vær også. Regnet kom ikke før vi skulle sette oss i bilen og kjøre hjem.
Så jeg fikk da beiset litt. De delene som var i skyggen. Man skal visst ikke beise i solsteik heller.
Skal ikke være enkelt.

Litt tidligere i uka fikk jeg ferdig disse to luene. Garnet var i en strikke-kit-pakke jeg fikk fra Lykketrollet.
Det skulle blitt tøfler…..men jeg fikk ikke til dette mønsteret i det hele tatt. Det ble bare ikke pent.
Så derfor….luer i steden. Håper det er greit Lykketrollet!!!

Jeg ble ferdig med Drop City skjerfet også. Strikket i Hacho.
Dette skal selvsagt blokkes.

Vi hadde med gubbis sitt nye leketøy oppover denne helga. Gjett hvilken!

Det var sol med litt dis om morgnen. Det er nesten magisk ute da.
Stille og fredelig. Helt perfekt! 

Og månen er oppe også.

Frodo har badet en hel masse i helga. Ville heller bade enn å gå lange turer.
Men litt snusing på land ble det. Og hilsing på en del andre hunder. En av dem het Silje.  :O) 

Selvsagt slapper en hyper hund av også.

Jammen godt at han ikke er så stor, så han får plass på fanget.

Og så litt natur igjen……

Er alle klare for en ny uke??

Jeg har en masse på pinnene jeg vil ha ferdig. Og gleder meg til å begynne på en del nytt.

 

2 kommentarer
    1. Lekre luer …flottere enn tøfler .
      Lekker natur.og herlig bilde av far og sønn.
      Gjetter det høyre leketøyet..Lekker da.
      Frodo har virkelig skjønt å nyte livet.. Herlig skjerf…ble vakkert.

    2. Hallo igjen!!!
      De ble veldig fine, de to luene du har strikket, og ikke tøfler! Sånn skal det være! Det er ikke alltid at ting blir slik man planlegger dem i begynnelsen!
      Tenk at du tar høstbilder av lyng , sopp og mose. Og så har sommeren fremdeles ikke kommet! 2012 må bli det året da sommeren plutselig kom for tidlig, for ikke å vende tilbake, uff.
      Men jeg har kost meg masse i Danmark i sommer, så da, så!!!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg