UFO’er, WIP’er og noe nytt

Mer ferieblogging kommer, men her en strikkeoppdatering.
Jeg har vært flink og fått ferdig ett par UFO’er.

Først fant jeg endelig garnet som gjorde at jeg kunne strikke ferdig denne blånisselua.
Nå skal den i maskinen.

Det å få på en halskant og knapper er noe som tar evigheter. Men nå er babyjakka klar.
Garn fra lager. :O)

Ett par WIP’er er også ferdige. 

Nok ett par sokker i Järbogarn.

Og en kjole jeg begynte på i ferien. Strikket i Mitu.

Fargen på dette bildet stemmer bedre.

Og så har jeg strikket ett par AnnePåLandet pulser i Bris som har ligget i lageret en stund.

Og ett par votter i Pels-sau-garn fra Holte gård.

Det er så deilig å få bort litt garn fra lageret og få ting ferdig!
Burde kanskje gjøre det oftere??   :O)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg