Lørdag…..

Det er enda en stund til vi skal på ferie, men jeg har allerede begynt å gjøre klart litt.
Jeg har kjøpt nytt bil-bur til Frodo hvor han får litt mer plass, og i dag kjøpte jeg en madrass også.
Men jeg ville ha ett trekk over madrassen og hele bunnen av buret.
Og da måtte jeg blåse støv av symaskinen. (hjelp!!)

Jeg hadde ikke mønster, jeg satte ingen nåler, jeg tråklet ikke.
Vakkert er det selvsagt ikke, men utrolig nok passet det!

Så da er buret til Jr. klart til ferien i allefall.

Jeg har også tatt meg sammen og fått sydd i knapper på Osloanorakken.

Håper noen som liker ugler synes denne er søt og kjøper den.

Ha en strålende lørdag kveld!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg