Hjemme-helg

Jeg vurderte å ta med meg dyret og dra opp i vogna denne helgen.
Gubbis hadde jo uansett vakt. Men jeg ble hjemme til slutt.

Jeg fikk beisa litt på den ene verandaen vår. Og siden min kjære i ledige stunder fikk ferdig
verandaen på den andre siden, tok jeg ett strøk på gulvet der også.
Ble ikke verandaen og trappa fin eller?

Lørdag fikk jeg overraskelse i posten fra ei i RAK-gruppa på Ravelry.
Både mørk sjokolade OG grønn te. Digg! 

Søndag fikk jeg servert deilig Oreo-kake på døra.
Den ble dessverre spist opp før jeg fikk tatt bilde.
Tusen takk Lykketrollet! Den var veldig god!

Jeg fikk strikket ferdig en Oslo-anorakk. Den er strikket i Nepal.
Denne gangen droppa jeg hetta. Og …jada…. den mangler knapper.

Denne jakka har vært ferdig strikket en god stund. Strikket i Kauni, og oppskriften heter Glade striber.
Men den skal vaskes og få knapper. Etter god konsulenthjelp (Takk til Lykketrollet og Sylvia)
fikk jeg i det minste kjøpt knapper tidligere i uka. Det å sy dem på derimot tar litt tid.

 

3 kommentarer
    1. Grattis med ny stilig veranda.. deilig med bedre plass .. Han var vært skikkelig flink..
      du og , som bor med beisekosten..
      Å så digg. skikkelig rett timet med sjokolade til lørdagsgodt. digg.
      Å kaken var velfortjent, og den var god sa de andre og.. *nikker*
      Digger jakken, synd du ikke strikket den større.. *ler* herlig Oslo anorakk,
      du er virkelig i siget på de, og for ett tempo. wow..

    2. Jakka ble kjempefin. Den MÅTTE ha de gule knappene!
      Jeg har ikke begynt på min enda, siden jeg begynner på noe annet nytt hele tiden: nå et sjal!
      Bedre blir det ikke når jeg fær til Danmark, da vettu! 😉
      Flink du er med beisekosten. Kjedelig arbeid, men det blir så fint etterpå.
      Hvorfor nevnte ingen Oreo-kake til meg da???? He he 😉
      Vi snakkes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg