Påskeegg

Jeg tenkte jeg ikke skulle pakke opp før påska var skikkelig i gang, men det gikk ikke. :O)
Så her er inneholdet i årets påskeegg :


Masse deilig garn. Her må det planlegges. Mulig det blir votter, pulsevarmere og sjal.


Masse koselig påskepynt og hårstrikk. Veldig bra siden jeg er tom.


Masse påskegodt til meg.


Påskegodt til Frodo. Han takker masse Ronja!

Og jeg sender en STOOOOR takk til Lykketrollet for ett fantastisk egg. Nå kan jeg kose meg når ferien begynner.
Det skal bli deilig det! :O) 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg