Helger

Nei, jeg er ikke død. Jeg har bare en pc som sa takk for seg. UTROLIG hvor lang tid det tar å installere alt på nytt.
Men nå er jeg i allefall 70% oppe igjen. Pc’n har funnet ut at den har ett skjermkort og den snakker med printeren.
Så var det bare å få på plass resten……

Forrige helg var det en vogntur igjen. Det var brukanes vær og alle kosa seg.
Det var også forsamling på kråketinget.

Frodo poserer. 

Utsikt en aldri blir lei av.

Månen var vakker denne gangen også.

I går kveld, etter å ha lekt og rota noe skikkelig, ble dyret trøtt.

I tillegg til å sloss med pc’er (har en pasient til her), har jeg knota litt med pinnene.

Jeg har strikka to kluter. De må selvsagt blokkes for å få frem motivene skikkelig.

Noe garn jeg hadde liggende, ble til denne LSD-kjolen. Garnet er Viking Honey & Milk.

Og ett par Beethoven-pulser.

 

4 kommentarer
    1. Skikkelig lekre de pulsene, de likte jeg, altså.
      Den ene kluten ser jeg hva forestiller, et dødninghode. Men den andre…….umulig å se hva det skal forestille. Hva er det på den?
      Ellers er den skjønne bikkja di like herlig hver gang! En skikkelig go`gutt er`n.
      Og PC-trøbbel, sier du. Er ikke du doktor over det da? Du hjalp iallefall oss, tusen takk igjen.
      Håper du får reparert den kjappt igjen.
      God søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg